Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren hun producten op punt te zetten.

Campagne SGS op kruissnelheid

Na het rekruteren van proefpersonen, was het tijd om een stapje verder te gaan. De aandacht trekken en zoveel mogelijk ‘pioniers’ aantrekken om het medicijnenonderzoek te bevorderen, dat is het doel. Het D’M&S video en online team haalt alles uit de kast om testpersonen te vinden. Het statische beeld werd een toffe animatie waarbij de raket in de vorm van een capsule de lucht in vliegt. Een kleine stap voor wie zich inschrijft, een grote stap voor de wetenschap.

We richtte ons in de communicatie tot mensen die grenzen willen verleggen, de eersten willen zijn, willen gaan waar niemand ooit is geweest... Kortom, we richtten ons tot pioniers die de toekomst nog beter willen maken. Vandaar de astronaut die klaarstaat om in de capsule (van zijn raket) te stappen
De wervende boodschap verpakten we in een crossmediaal communicatieplan. Kandidaten worden gerekruteerd via SEA en display advertising (later ook social media en remarketing).

SGS zoekt testpiloten (M/V)

Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren. Maar hoe trek je daarvoor de juiste proefpersonen aan? Welkom aan boord!