Mitsubishi Electric behoort tot een van de grootste internationale bedrijven op het gebied van elektrotechniek en elektronica. Het productassortiment varieert van mono-split airconditioningsystemen tot grote VRF-systemen, van Lossnay-kruisstroomwisselaars over luchtontvochtigers, handdrogers en luchtgordijnen tot warmtepompen en componenten voor de ventilatie- en warmtepomptechniek, bijvoorbeeld compressoren. In nagenoeg het volledige assortiment staat de onderneming volgens eigen bronnen wereldwijd aan de top op vlak van technologie en innovatie.
Mitsubishi Electric zet in op airco en ambassadeurs
Dat Mitsubishi Electric warmtepompen maakt, is ondertussen algemeen geweten. Maar dat zo’n warmtepomp ook kan koelen? Daar was de consument nog niet echt van op de hoogte. Om dit imago van fabrikant van airco-oplossingen te vergroten, maakten we een strategisch plan op. Een aparte landingspagina zorgde voor de herkenning, maar ook in de lopende online marketingcampagne werd de focus verlegd naar airco. Het ME+ magazine werd uitgerold voor de installateurs, de ambassadeurs van het merk, om hun merkbeleving te vergroten.
Voorstelling nieuw productgamma Mitsubishi Electric
Voor de voorstelling van het nieuwe productgamma van Mitsubishi Electric werd een beroep gedaan op het eventsteam van D'M&S. De genodigden werden ontvangen in Walibi voor een familiedag. In de ochtend was er een officieel gedeelte in het amfitheater. Daarnaast werden de nieuwe producten getoond in een VIP-tent. De aanwezigen werden nadien getrakteerd op een barbecue. D'M&S leidde het event in goede banen.
Mitsubishi Electric toont zichzelf
De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. De klimatisatiespecialist groeit dankzij een aantal overnames en kan uitpakken met een uitgebreid aanbod. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!
Bekijk hier meer over deze case.
Mitsubishi Electric maakt u warm voor warmtepompen
Als trendsetter in duurzame technologie voorziet Mitsubishi Electric in tal van oplossingen voor het koelen, ventileren en verwarmen van gebouwen. Zo heeft het een ruime expertise op het vlak van warmtepompen en die deelt het sinds kort met de wereld via een website.
Mitsubishi Electric behaalt al z'n punten
Zowel in residentiële als commerciële gebouwen is ventilatie een must voor het behalen van goede energieprestaties. Mitsubishi Electric biedt installateurs daarom een ventilatiesysteem dat op het vlak van energie-effciëntie alle punten scoort.
D'M&S zorgde voor de advertenties in vakbladen en de heldere onepager.
Mitsubishi Electric Europe BV Belgium viert 20 jaar
Op zaterdag 28 mei vierde Mitsubishi Electric Europe BV Belgium zijn 20-jarig bestaan. Speciaal voor deze gelegenheid nodigde het klanten, leveranciers en medewerkers uit op een sfeervol verjaardagsfeest in Studio 54-stijl. New York lag die avond even in Brugge.
Mitsubishi Electric laat ballonnetje op
Hoe een woning zuinig verwarmen, zonder te besparen op comfort? Mitsubishi Electric heeft met Ecodan het antwoord in huis. Wij gaven de communicatie rond deze innovatieve warmtepompen alvast een luchtig karakter. Naast de website verschenen er ook advertenties in verschillende bouwbijlages.