Al meer dan 90 jaar bouwt Danilith huizen en appartementen. De Belgische bouwonderneming doet dit volgens een volstrekt eigen recept: een bouwsysteem met traditionele materialen, geoptimaliseerd in een geautomatiseerd proces. Deze bouwmethode levert op korte tijd en binnen het budget van de bouwheer een duurzame en kwaliteitsvolle woning op maat, afgewerkt naar keuze. Een Home made Home.
Crossmediale communicatie voor Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan alle stakeholders, maakten we brochures, radiospots en e-mailings. We deden ook aan online marketing via display-advertising en zetten SEA-campagnes op. Daarnaast organiseerde Eventique het succesvolle openingsevent zelf, waarop we klanten, prospects, partners, prominenten uit de streek en personeelsleden in stijl ontvingen. Het event werd gefilmd en de sfeer werd op een leuke manier weergegeven in een moodmovie. Tot slot zorgde de PR-en persafdeling van D’M&S voor de aanwezigheid van relevante vakpers.
Nokere koerse rijdt zich in de kijker
Op 15 maart wordt Nokere Koerse gereden. Deze wielerwedstrijd heeft sinds 2015 het UCI-label ‘buiten categorie’ en staat daarmee naast de Omloop Het Nieuwsblad en de Brussels Cycling Classic.
Wij trakteerden de 72-jarige op een nieuw logo en… een koe. Een knipoog naar de landelijke omgeving waardoor de renners rijden en naar de naam van de koe(rs).
Met Danilith van oud naar nieuw
Wie een bestaande woning grondig wil renoveren, komt vaak voor lange, kostelijke en complexe verbouwingswerken te staan. Bouwonderneming Danilith biedt met zijn vervangbouwformule een alternatief. D'M&S verzorgde de locatiefotografie en de sterke visual als basis voor de communicatiecampagne.
Performance marketing versterkt Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
Danilith vertelt mooi verhaal
Een eigen woning hoeft dankzij Danilith geen verre droom te blijven. In de comfort-reeks biedt Danilith een waaier aan budgetvriendelijke woningen aan. D'M&S stak dit verhaal in een sprookjesachtige jasje en zorgde voor een sprekende visual. Daarnaast werden ook advertenties geplaatst in bouwmagazines.