VMA laadt zich op
voor sterke employer branding
Technische profielen zijn gegeerd en dus schaars op de arbeidsmarkt. Dat weet ook VMA, de Belgische groep gespecialiseerd in multitechniek. Om medewerkers met een technische drive te rekruteren, bedachten wij een positief geladen employer branding campagne.
Campagne met positieve boodschap
Hoe maak je project managers, software engineers, elektriciens, calculators,… warm voor je onderneming? Voor VMA bedachten we een employer branding concept met een opvallend positieve boodschap en beeldvorming. Ideaal om er op de overbevraagde bouwmarkt de aandacht mee te trekken en de juiste profielen binnen te halen.
Er hing elektriciteit in de studio…
Wie bij VMA werkt is ‘loaded with positive energy’. Dat is de rode draad doorheen onze campagne. Alle medewerkers van VMA die we erin opvoeren, houden van elektrotechniek én hebben een positieve ingesteldheid. Dat zie je meteen: van iedereen die onze fotograaf in de studio voor de lens zette, stonden de haren rechtop alsof ze elektrisch geladen waren. Een hilarisch effect dat we verkregen met een Vandegraaffgenerator. Check het knettergekke resultaat…
We ontwikkelden een jobsite met een positieve boodschap en dito beeldvorming.
Aanstekelijke jobsite & online marketing
In de hele employer branding communicatie staan de beelden van de positivo/a’s bij VMA centraal. Een zotte jobsite vol testimonials en vacatures, een dynamische video, opgenomen in onze studio. Berichten op de sociale media en SEA-campagnes (Google Ads en display advertising) stimuleren de traffic naar de jobsite.
Snel en effectief openstaande vacatures invullen? Met deze employer branding campagne is VMA alvast goed op weg!