Roto is een van de grootste producenten ter wereld van beslag voor ramen en deuren.  Daarnaast biedt de groep een uitgebreid aanbod dakvensters, zoldertrappen en toebehoren.

Om de doelgroepen te informeren over het nieuwe initiatief ontwikkelden we een opvallend campagnebeeld.
Het conceptbeeld verwerkten we in verschillende tools zoals een brochure waarin we de werking van het platform van naaldje tot draadje uitleggen.
Het hele concept werd in januari gelanceerd tijdens Polyclose in Gent. Speciaal voor deze vakbeurs bouwden we voor Roto een beursstand die helemaal in het teken stond van het nieuwe loyaliteitsplatform.
Voor de marktleider in raam- en deurtechnologie Roto bedachten én ontwikkelden we het engagementsplatform Rotogether.
Speciaal voor een vakbeurs bouwden we voor Roto een beursstand die helemaal in het teken stond van het nieuwe loyaliteitsplatform.

Roto opent deuren met nieuw loyalty platform

Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Daarmee wil de producent van beslagsystemen voor ramen en deuren de band met zijn installateurs, handelaren en verwerkers versterken en deuren openen naar meer trouwe klanten. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.