Pattyn Packing Lines ontwerpt en produceert industriële ‘bag-in-box’ verpakkingsmachines. De groep werkt internationaal en heeft vestigingen in België, Frankrijk, Spanje en Verenigde Staten.

Om de nieuwe positionering in de markt te zetten, bogen onze creatieven zich over een conceptbeeld. Dat moest in een oogopslag de concepten ‘verpakking’ en ‘maatwerk’ verenigen.
Wij gaven de nieuwe marktbenadering geloofwaardig vorm met veel foto’s, iconen en infographics, stijlvolle quotes en moderne typografe.
Pattyn had nog meer redenen om te feesten. Twee jaar geleden opende het een gloednieuw hoofdkantoor in Brugge. Tegelijk ging CEO Paul Pattyn met pensioen en gaf hij de fakkel door aan zijn zoon en dochter.
Ons eventteam leidde de feestelijkheden in goede banen en maakte er een spetterende Summer of 52-party van.
Met palmbomen en muziek van Crazy Sir-G en de coverband Green Onions zat de sfeer er goed in.
Het werd een geslaagd feestje!

Strategische merkpositionering voor Pattyn

Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering.