Metagenics Europe, gevestigd in Oostende (België), is een onderdeel van de internationale Metagenics-groep. Deze is gespecialiseerd in de productie en distributie van verschillende gamma’s hoogkwalitatieve voedingssupplementen voor de professionele markt. De groep is de nummer één in de Benelux, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland en is actief in andere Europese landen zoals Italië.
Nieuwe campagne voor Metarelax
Meer mensen dan ooit hebben vandaag last van stress. Een goed moment om MetaRelax in the picture te zetten, vond Metagenics. Een nieuw concept met bijhorende tv-spot moet de vraag naar het ‘relaxerende’ voedingssupplement bij de apotheker extra stimuleren.
Voor de nieuwe campagne focusten we ons op drie ‘stressgevoelige’ doelgroepen: jonge, actieve vrouwen, oudere dames en mannen van middelbare leeftijd. We selecteerden drie acteurs met het juiste profiel en lieten hen in een greenkey setting een reuzegroot pak MetaRelax opzijduwen. Het leverde een kort maar krachtig tv-spotje op dat het merk en het packshot nadrukkelijk in beeld brachten.
Kan jouw product ook een tv-campagne gebruiken? Bekijk hier hoe we te werk gaan of contacteer ons voor meer info.
MetaRelax scherpt communicatie aan
Wie al eens een stressmomentje heeft, is met MetaRelax goed geholpen. Om het voedingssupplement van producent Metagenics extra in de kijker te zetten, werkten we een nieuwe, welgemikte b2c-campagne uit. Crossmediaal, dat spreekt voor zich.
Metagenics maakt apotheker wegwijs in aanbod
Metagenics verdeelt zijn voedingssupplementen voornamelijk via de apotheker. Om deze doelgroep wegwijs te maken in het Metagenics-aanbod, ontwierp D’M&S 2 brochures: Insights en Solutions. De 1e deelt wetenschappelijke inzichten over micronutritie, terwijl de 2e het specifieke productaanbod van Metagenics in de kijker zet.
Curcudyn trekt aan het langste eind
Metagenics, wereldwijde koploper in de productie en distributie van voedingssupplementen, wou de verkoop van één van zijn producten een boost geven. Curcudyn, een geneesmiddel zonder voorschrift dat stramme spieren, pezen en gewrichten versoepelt, kreeg een inventief campagneconcept mee dat ook op de lachspieren mikte.
D'M&S zorgde voor de tv-spot en het nodige promotiemateriaal.
Metagenics maakt eindejaar licht verteerbaar
In de aanloop naar de eindejaarsfeesten pakte Metagenics uit met een campagne voor zijn ‘verteringsondersteunend’ voedingssupplement Similase. D'M&S zorgde voor een sterk visueel concept met bijhorende tv-spot. Daarnaast verzorgde we ook de verpakking en POS-materiaal.
Metagenics over maagverkleining
In België worden er jaarlijks 10.000 maagverkleiningen uitgevoerd. Na zo’n operatie is het essentieel dat de patiënt extra voedingsstoffen inneemt. Met BariNutrics speelt Metagenics daarop in. D'M&S zorgde voor een nieuwe huisstijl en praktische communicatietools.