Het Belgische beursgenoteerde biotechnologiebedrijf Innogenetics werd in 2010 overgenomen door het Japanse Fujirebio Inc. Innogenetics, gevestigd in Gent, kreeg wereldwijde bekendheid met zijn onderzoek naar infectieziektes (hiv en hepatitis C) en de ziekte van Alzheimer. In 2013 veranderde het zijn naam in Fujirebio Europe, filiaal van het Japanse Miraca Holdings. Dat bedrijf heeft meer dan 1.100 werknemers in Azië, Europa en Amerika.

www.fujirebio-europe.com

We ontwikkelden een website die enerzijds een cruciale rol speelt in de ondersteuning van customer service en anderzijds leads genereert
Marketing automation volgt de klant op

Fujirebio versterkt online platform 

Een internationale corporate website die de customer service ondersteunt en nieuwe leads genereert. Met daarbovenop een reeks microsite voor een doorgedreven online marketing. Van het design en de structuur, tot de programmatie. D’M&S starrte van nul. Onze aanpak voor Fujirebio doorstond de test met glans!

Services
Om de publieke awareness rond Alzheimer-testen te boosten, ontwikkelden we een microsite in 6 talen.
Naast de microsite ontwikkelden we ook een landingspagina waar professionals een whitepaper kunnen downloaden.
Via online advertising komt de doelgroep terecht op de microsite of landingspagina.

Fujirebio lanceert nieuwe online strategie

Fujirebio ontwikkelt in-vitro diagnostica, zoals testen die Alzheimer in een vroeg stadium opsporen. Het healthcarebedrijf vroeg ons hierrond een online strategie uit te werken die zowel het grote publiek als de medische professionals sensibileert en activeert. 

Services