Théa Pharma
verhoogt visibiliteit met POS
De zichtbaarheid van je merk vergroten? Voor farmabedrijf Théa Pharma, gespecialiseerd in oogverzorging, ontwikkelden we een nationale campagne om Thealoz Duo oogdruppels bij de apotheker in het oog te laten springen.
Opvallende visual trekt de aandacht
Thealoz Duo beschermt en hydrateert de ogen in één simpele beweging. Daar laat de campagnevisual geen twijfel over bestaan. Het model, geshoot in onze fotostudio, maakt met haar hand en twee vingers een beweging die de aandacht van de kijker automatisch naar de ogen trekt. Het beeld benadrukt zo ook de dubbele werking van Thealoz Duo.
We bedachten het concept en stonden in voor de fotografie en de volledige uitwerking van de verschillende POS-tools voor in de apotheek.
Gezien in de apotheek
Om de Thealoz Duo 2-in-1 oplossing te promoten op het verkooppunt, in de apotheek, ontwikkelden we een rist winkelpromotiemateriaal. Al dat POS-materiaal, van de productdisplay, folder, raamsticker tot muismatjes, voorzagen we van de campagnevisual en staken we in dezelfde, herkenbare Thealoz Duo-stijl. Maximale visibiliteit gegarandeerd!