Bobbejaanland
kleurt zijn b2b-imago
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
Meer aandacht
voor b2b-aanbod
Bobbejaanland biedt verschillende fun-formules voor bedrijven aan. Wie een meeting, seminarie, congres, workshop of klantendag wil organiseren vindt in het plezantste pretpark alle faciliteiten. Wij zetten dat extra in de verf met een opvallende b2b-campagne.
Creatief concept:
B2Bobbejaanland
Voor de campagne bedachten we het B2Bobbejaanland concept. Dat belooft bedrijven 100% fun, 0% stress. Een aangepast logo met baseline en een kleurrijke, speelse vormgeving met cartooneske tekeningen onderschreven de promise van Bobbejaanland: ‘Entertainment is our business’.
Website als lead
generating tool
Het concept trokken we ook door naar de website www.b2bobbejaanland.be. Hier vinden werkgevers een duidelijk, volledig en gestructureerd aanbod. De bezoeker kan er meteen ook een offerte aanvragen bij het eventteam. Handig om leads te genereren en klanten naar het pretpark te leiden.
Van Waaw tot Mmmm:
de USP’s van
B2Bobbejaanland
We creëerden 4 funny figuurtjes die elk in hun eigen kleur een unique selling point van het pretpark symboliseren: van de toplocatie over de duizelingwekkende attracties tot de all-in service en de catering. Een leuke leidraad door de brochure en website.