DMS Upgrade Live #22

Opvallen op een beurs? Een personeelsfeest dat swingt? Een bedrijfsopening vieren in stijl? Meer dan een vlotte eventorganisatie draait live communicatie rond het creëren van een unieke (merk)beleving – een once in a lifetime (brand) experience. DE KRACHT VAN BELEVING Live communicatie moet mensen in de eerste plaats een goed gevoel geven. Als je daarin slaagt, pluk je er als bedrijf altijd de vruchten van. Je stand extra uitnodigend maken voor bezoekers, het feest voor je medewerkers in een origineel thema steken of trouwe klanten belonen met een leuke incentive. Door je van je beste kant te tonen en de rode loper uit te rollen, gaan mensen zich automatisch sterker en positiever met je merk en bedrijf associëren. Win-win! Geen betere plaats trouwens dan een event of beurs om rechtstreeks – live! – in contact te treden met je doelgroepen. En omdat je nooit een tweede kans krijgt om een goede eerste indruk te maken, let je er maar beter op dat het meteen klikt met je publiek. Straalt je stand je merkidentiteit uit? Worden bezoekers er correct ontvangen? Vinden ze er wat ze zoeken? Idem voor evenementen. Verzorg de interactie met je doel- groepen en je merkengagement krijgt een boost. De betrokkenheid van je medewerkers en klanten verhogen, doe je evenwel niet alleen op het moment zelf. Het vraagt ook de nodige voorbereiding én opvolging. Het begint al in de aanloop naar je evenement of beursdeelname. Mensen warm maken, hoge verwachtingen scheppen om ze dan ook in te lossen. Het maakt deel uit van het live communicatieproces. Na afloop de interactie blijven opzoeken, is eveneens een must-do. Zo houd je je merk continu en voor lange tijd top of mind. UNIEKE ERVARING INTERACTIE MET HET PUBLIEK CONTINU COMMUNICEREN 7 UPGRADE HR

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==