DMS Upgrade Content, Press & PR #22

Je hebt iets te vertellen: je lanceert een nieuw product of breidt uit en zoekt nieuwe medewerkers; je wil je naamsbekendheid versterken of een evenement in de kijker zetten. Door er een goed verhaal rond te maken, één dat je doelgroepen écht interesseert, kan je mensen naar jou doen luisteren. Want… HOE MAAK JE CONTENT DIE JOUW DOELGROEP AANSPREEKT? Via sociale media, blogs en vlogs, radio, televisie en andere kanalen lezen, horen en zien we voortdurend wat er rond ons gebeurt. Maar de verhalen die ons echt bijblijven, zijn alleen verhalen die ons interesseren. Ze gaan over onderwerpen die ons bezighouden, en bereiken ons via de media die wij graag gebruiken. Tof geschreven en gebracht raken ze ons en maken ze ons enthousiast. Zodanig zelfs dat we ze doorvertellen en delen. Als de verteller de kracht van het woord kent, spreekt hij tot de verbeelding en kan hij een hechte band creëren met zijn publiek. Aandacht. Daar draait het om. Jij wil je doelgroep bereiken en overtuigen om voor jouw merk, product of bedrijf te kiezen. Maar hoe trek je de aandacht in tijden waarin mensen 24/7 overspoeld worden door informatie en reclame? Sterke content, verspreid via het juiste medium en op het juiste moment, is het antwoord. Zorg er dan wel voor dat je eerst weet wat je doelgroepen aanspreekt. LUISTER NAAR JOUW DOELGROEP AANDACHT! HOE WE VAN JOUW VERHAAL EEN SUCCESS STORY MAKEN? DAT VERTELLEN WE JE HIER. LEES DUS GERUST NOG EVEN VERDER. subscribe previous like order 6 DE KRACHTVAN CONTENT MARKETING

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==