DMS Upgrade Content, Press & PR #22

Achter elk merk, elke organisatie, elk product zit een verhaal. Maar hoe schrijf je een inhoudelijk sterk verhaal zodat het mensen raakt en welke media, offline en online, zet je best in? Daarvoor heb je gepassioneerde vertellers – noem ze content creators – nodig die een publiek kunnen boeien en aan zich binden. CREËER IMPACT OP DE MARKT DE KRACHT VAN CONTENT MARKETING Een goed verhaal bereid je maar beter goed voor. Wat wil je bereiken – en wie? Waarin zijn jouw doelgroepen geïnteresseerd? Welke verhalen hebben de grootste kans om te worden opgepikt? Verspreid je ze via paid (advertising), owned (eigen kanalen), earned (pers) of shared (social) media? En wat is het effect van jouw content marketinginspanningen? Tijd voor een goed plan. De content volgt later. Plan klaar? Dan komen onze content creators in actie. We kijken welke content er al is en bedenken nieuwe topics. Het creëren van pillar content staat daarbij centraal. We maken een webpagina en verwijzen voor meer informatie door naar cluster content. In deze blogs, video’s, whitepapers, … behandelen we sub topics (zie verder). Zo trekken we je publiek steeds dieper in het verhaal. Met een content activiteitenkalender houden we iedereen voor langere tijd gefocust. ONZE CONTENT AANPAK STEUNT OP 3 PIJLERS: PLAN CREATIE Welke tools zetten we in om jouw verhaal te brengen? De juiste! Video, blogs, social posts, magazines, persberichten … Afhankelijk van je doelstellingen en boodschap kiezen we de gepaste kanalen om je verhaal op het gepaste moment te verspreiden. We activeren daarbij een mix van verschillende media én kijken welke de grootste respons genereren. Content scanning en optimalisatie helpt ons ten slotte om je doelgroepen later nóg efficiënter aan te spreken. COMMUNICATIE UPGRADE CONTENT, PRESS & PR 5

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==