DMS Update
Opvallende campagne De aandacht trekken en brand awareness creëren? Dat doen we als digital creative agency met campagnes die tot de verbeelding spreken. Voor Soy & More bedachten we drie originele visuals. Het idee: Soy & More levert rundveehouders, kippenboeren en varkenskwekerijen wetenschappelijk onderbouwde natuurlijke grondstoffen waarvan de dieren zich goed in hun vel voelen. De beelden spreken voor zich… Website in het nieuw De drie conceptbeelden openen de vernieuwde website van Soy & More. Die hadden we een aantrekkelijke en dynamische look-and-feel gegeven en in een Drupal jasje gestoken om de prestaties en de user experience te optimaliseren. De content kreeg eveneens een update, en werd vertaald naar het Engels en het Duits met het oog op het genereren van internationale leads. Thought leadership in video Helder en consistent communiceren is een must als je aan je reputatie wil bouwen en je positie van thought leader bevestigen. Daarom maakten we een korte animatievideo waarin we het natuurlijke procedé van Soy & More uitleggen. De explanimation video kan worden gebruikt op de website, de socials en in andere touchpoints (presentaties, beurzen, …). Ideaal om hun expertise uit te dragen! Online marketing De lancering van de website was het startschot van een intense onlinemarketingcampagne, een mix van awareness, always-on, lead en remarketing. De campagne mikte op Nederland, België en Frankrijk, maar werd vooral geboost in Duitsland. En natuurlijk verschenen hier onze campagnebeelden regelmatig op. Een flinke portie display advertising, Search Engine Advertising (SEA) met Google Ads en e-mailmarketing deed de rest: zoveel mogelijk aandacht trekken en leads naar de website sturen met het oog op conversie. ONTDEK DEWEBSITE 16 UPDATE 62
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==