DMS Update
Wie niet opvalt, is gezien. Bedrijven die er morgen willen staan, tonen zich vandaag beter van hun beste kant. Want om in economisch uitdagende tijden leads of nieuwe medewerkers aan te trekken en je merk te laten shinen, is de spotlight de enige place to be. Hoe je dat succesvol aanpakt? Hoe je van je bedrijf en merk een eyecatcher maakt waar niemand omheen kan? In dit nummer van Update presenteren we je een hele rist cases waarin we je laten zien hoe we de voorbije maanden merken uit alle mogelijke sectoren hebben geactiveerd om leads te genereren, klanten te engageren en werknemers te motiveren of te rekruteren. Onze teams haalden daarvoor alles uit de kast: creatieve concepten, grafisch sprankelende designs, print- en onlinemarketingcampagnes, influencer marketing, digitale tools en applicaties, video, evenementen en véél meer. Brand activation is nu eenmaal een en-enverhaal en dat hebben we als full-service agency perfect in de vingers. Benieuwd hoe we jouw merk er sterk kunnen laten uitspringen? Lees aandachtig verder en kijk zeker ook al eens op www.dms.be . Arne Dacquin CATCH THE EYE 36 L I VE - Elia 14 - Compass group 30 - Conway 54 - Assuralia 60 - Jacops 66 - Alstom 72 ONL I NE - Gabriëls 4 - Ranpak 8 - ABB 12 - Brouwerij De Halve Maan 16 - Stockhabo 18 - AEG 24 - Sherwin-Williams 26 - Ligne Pure 29 - Oesterbank 38 -Van Hool 42 - Manuchar 45 - Group Peeters 46 - Danilith 49 - VertrouwenscentrumKindermishandeling 52 -Würth 56 - Polysun 68 4 58 60
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==