DMS Update

www.abbvynckier.be AUDIO& VIDEO HOME& GARDEN COMPUTER& MULTIMEDIA SMARTPHONE& WEARABLES spontaan gelukkig van! De actie kreeg niet toevallig de naam: Happy Colli Actie. Complete restyling Naast de procedure werd ook de hele look-and-feel van de getrouwheidsactie opgefrist. Onze designers gaven er een eigentijdse en kleurrijke toets aan. De actie heeft zo een frisse en jongere dynamiek en springt nog meer in het oog. De nieuwe stijl pasten we consequent toe op alle communicatietools. Van online tot print Het kloppend hart van de actie blijft het online platform. Hier vinden installateurs alle informatie terug en kunnen ze hun facturen en bestelbonnen opladen, hun puntensaldo raadplegen en, natuurlijk, cadeaus bestellen. Na onze UX- upgrade en grafische restyling is het engagementplatform performanter en aantrekkelijker dan ooit. Om de doelgroepen op de hoogte te brengen en de actie te promoten, ontwikkelden we nog een rist communicatiemateriaal. Zo stuurden we een brief naar de installateurs en de groothandelaars, samen met een informatiefolder. Die laatsten kregen bovendien een promopakket met een toonbankdisplay voor de actiefolders en enkele wobblers en schapstoppers om aan de rekken te bevestigen. Een advertentie in vakbladen gaf de Happy Colli Actie extra weerklank bij de professionele doelgroepen in de printmedia. “ De frisse kleuren trekken de aandacht in de groothandel. ” Tot slot nog dit: om het verkoopteam van ABB-Vynckier up-to-speed te brengen, maakten we een interactieve presentatie waarin we met korte video’s de actie van A tot Z uit de doeken deden. Iedereen happy! BEKIJK DE CASE 13 ABB

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==