DMS Update
Online marketing en remarketing Voor de lancering van de snoepkomactie en om de traffic naar de webshop te boosten, plaatsten we een promobanner op de homepage van Lutti.be en zetten we de socialemediakanalen van Lutti op scherp. Onze online marketeers maakten sfeervolle postjes en productcarrousels op Instagram en Facebook die de Lutti snoepkom promootten als onmisbaar voor een gezellige tv-avond.Wie zich niet meteen liet verleiden tot het kopen van een snoepkom probeerden we via een remarketingcampagne toch te overtuigen. En het resultaat? Sold out! De promotie van de actie op de sociale media en de extra branding rondThe Masked Singer lokten massaal veel Lutti lovers naar de webshop. Het succes was zo overweldigend dat de eerste snoepkommen in geen tijd uitverkocht waren en de remarketingcampagne stopgezet werd. Maar niet getreurd.Wie zijn e-mailadres achterliet in de online shop, zal snel ondervinden dat er nog meer Lutti lekkers aankomt.Wordt dus vervolgd. UPDATE 58 6
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==