DMS Update
Webshop boost snoepverkoop Ommaximaal te profiteren van de verhoogde media-aandacht tijdens The Masked Singer, lanceerden we op hetzelfde moment een originele promotieactie: wie een snoeppakket bestelde in de nieuwe Lutti webshop kreeg er een ‘limited edition’ snoepkom bij. De pop-upwebshop was super- gebruiksvriendelijk. Gewoon één van de drie snoepkommen kiezen (small, medium of large), het aantal ingeven, alles in het winkelmandje droppen en afrekenen via de beveiligde betalingsmodule. Snoepsimpel! Always-on campagne Naar aanleiding van de sponsoring van The Masked Singer staken we ook onze always-on onlinemarketingcampagne tijdelijk in een nieuw kleedje. De campagne levert Lutti het jaar rond likes en volgers op via Instagram, Facebook enTikTok. Onze digital marketeers speelden nu met hun postjes en stories gevat in op wat er in de populaire tv-show gebeurde. ‘Ontmasker jouw Lutti monstertje’ werd dé teasende boodschap waarmee we life 10 weken lang extra luttiful maakten op de socials. 5 LUTTI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==