DMS Update

Als de voorbije jaren ons iets hebben geleerd, dan wel dat mensen een groot aanpassingsvermogen en een grenzeloze verbeeldingskracht hebben. Onze sector in het bijzonder toonde zich flexibeler en inventiever dan ooit in het bedenken en boosten van nieuwe, hybride vormen van communicatie. We omarmden massaal technologie om de digitale transitie van bedrijven te versnellen en hun performantie te optimaliseren.Websites kregen een upgrade, technisch en designwise. E-commercemodules werden geïntegreerd. Online marketing ruilde de kinderschoenen voor een paar hippe sneakers. Events knalden (als het kon) en streamden (als het niet kon) erop los. En aan ideeën om merken meer power te geven en medewerkers aan te trekken, was er geen gebrek. Creativiteit is onze core business en daar staat nooit een rem op. We draaien dus enthousiast door richting de toekomst en die ziet er héél boeiend uit. Zegt Web3, server side tracking of een cookieless world je nog niet veel. No worries. Wij houden de vinger aan de pols en blijven je inspireren in dit magazine en op www.dms.be. Arne Dacquin DE WERELD DRAAIT DOOR 52 L I VE - Chez Nous Cannes 10 - Ibens 46 - POMWest-Vlaanderen 80 - ABB 84 - Delaware 84 - BMCC 84 ONL I NE - Lutti 4 - Rockwool Building Insulation 8 - ScioTeq 12 - Rockfon 16 -VMA 18 - TVH Equipment 20 - Compeed 23 - Cross Point 26 - Clarebout 28 - Oesterbank 32 - Televic 48 - Koddaert 50 - Brafco 54 - AEG 56 - EnergyVision 60 - Manuchar 62 4 34 26

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==