DMS Update

Crossmediale roll-out Met deze sympathieke campagne en een uitgekiend mediaplan zetten we sinds februari Lutti crossmediaal in de kijker – en verhogen we de traffic naar de verkooppunten.We maakten grappige tv- spotjes met een eigen sound identity.We lieten de Lutti monstertjes en muziekjes los op de sociale media met een beestige online marketingcampagne. Met augmented reality filters toverden we de monsterjes op het gezicht van jong en oud. Digitale fun! In de winkel zorgden we voor meer shoppingplezier met aantrekkelijk promotiemateriaal. De retailers kregen voor de lancering trouwens een extraatje in de vorm van een cadeaubox. Daarmee gaven we hen een voorproefje van de campagne en de ‘monsterverkoop’ die hen ongetwijfeld te wachten staat. En of life voor het snoepmerk straks ook effectief Luttiful zal zijn en de brand awareness en het engagement weer op peil zullen zitten? Dat wordt later dit jaar geëvalueerd.Wij doen er ondertussen alvast alles aan om elke consument het snoepmonstertje in zichzelf te laten ontdekken.Wordt dus zeker nog vervolgd (met nieuwe acties en onweerstaanbare tools). 7 CONTINENTAL SWEETS

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==