DMS Update

Je merk zichtbaar maken en houden is natuurlijk een constant aandachtspunt voor marketeers.Wie niet opvalt is gezien!Vandaag geldt dat wellicht meer dan ooit. Maar hoe doe je dat in een langeafstandseconomie en mondmaskermarkt? Hoe geef je je merk een gezicht zodat je doelgroepen, zelfs als ze thuis zitten en minder mobiel zijn, je toch herkennen en in hun hart sluiten? Het is een uitdaging die we de laatste maanden voor heel wat klanten zijn aangegaan. Wat opvalt? Onze mix van creativiteit, design, digitale knowhow en nieuwe technieken werkt verrassend goed! Consumenten zijn verzot op een sterk visueel verhaal, ook als je het brengt via hybride events, addressable TV, je website en socials. In dit nummer van ons huismagazine Update tonen we je het betere smoel- en ander werk dat we recent voor enkele van onze klanten hebben gerealiseerd. Ben je erdoor aangestoken? Kijk dan gerust voor ons vaccin op www.dms.be . Arne Dacquin OPVALLEND AANSTEKELIJK ONL I NE - Lutti 4 - BASF 8 - BPF 11 - AEG 12 -Vermo 16 - Cordeel Group 18 - Reynaers Aluminium 21 - Aqua Flanders 22 - Thermo-Bel 25 - ECA 26 -VMA 28 -Wilo 32 - Hercull 34 - Gabriëls-Power 36 - ECS 37 - HomeQube 38 46 40 34 56 L I VE - BASF 8 - BPF 11 - Rubio Monocoat 56 - Assuralia 66

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==