DMS Update

Oog in oog met de consument Om de eindconsument zin te doen krijgen in de AEG-promoties haalden we alles uit de kast.We maakten een tv-spotje en afgeleide korte video’s voor gerichte advertising via YouTube en andere sociale media. In alle tools, ook in de online banneringcampagne, daagden we de consument uit zijn grenzen te verleggen en te kiezen voor de inductie- en stoomkooktoestellen van AEG.We zorgden dat die zich in elke fase van de customer journey aangesproken voelde. Traffic naar winkel en website Voor meer informatie of een bestelling verwezen we actief door naar de winkel of aeg.be . Op de website sprongen de campagnevisuals natuurlijk direct in het oog. Bovendien voorzagen we nog een aparte pagina om kookliefhebbers te verleiden tot een (fysiek of virtueel) bezoekje aan de AEG Pop-Up Showroom. En ook hier stonden de promoties centraal. Zoals gezegd: alles voor een geslaagde verkoop. BEKIJK DEVIDEO 14 UPDATE 55

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==