DMS Update
“ De ingrediënten van de campagne? Print, packaging design, online en influencer marketing. “ Influencers doen hun ding Naast de klassieke kanalen (print, pers en online) zetten we ook influencer marketing in om de nieuwkomer in het Tarteletto assortiment extra exposure te geven.We selecteerden een aantal influencers die zelf met de mellow cakes aan de slag gingen en via hun social media eigen belevingsfoto’s verspreidden. Die scoorden hoog op sfeer & gezelligheid en lieten vooral zien dat de producten en het merk puur genot waren. Om duimen en vingers bij af te likken! Het gaf de bekendheid van de cakes een stevig duwtje in de rug. Limited edition! Met het eindejaar in aantocht bracht Holeki ten slotte een speciale, tijdelijk verkrijgbare, editie van de mellow cakes uit met drie extra feestelijke smaken (fondant, caramel, wit en ruby chocolade). Deze party cakes staken we in een exclusieve cadeauverpakking. We maakten ook een bijkomende landingspagina op www.tarteletto.be . Een lekkere afsluiter van het jaar. HOLEKI 9
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==