DMS Update
KORT. D'M & S is een communicatiegroep met heel wat afdelingen. Al onze projecten in het lang en in het breed uitsmeren is onmogelijk. Maar kort gaat ook. AERZEN LINKT MET DE KLANT Aerzen, wereldspeler in energie-efficiënte blowers en schroefcompressoren, zet volop in op innovatie... zonder de klant uit het oog te verliezen. Met gerichte content marketing speelt het vandaag in op wat er leeft bij zijn doelgroepen.Wij hielpen Aerzen op weg met een content workshop, brachten de doelgroepen in kaart en bepaalden mee hun interesses en noden. Tot slot leveren we ook de nodige content die we op geregelde tijdstippen verspreiden via LinkedIn. MEERVERKEER NAAR HUDSON Als HR-dienstverlener zet Hudson zijn outplacement diensten extra in de kijker met een aparte website, hudsonoutplacement.com . Daar vinden bezoekers alle informatie over outplacement en loopbaanbegeleiding én worden ze aangezet contact op te nemen. Om de site te promoten, werkten we een activerende online marketingstrategie uit. Zo zetten we na een grondige keywordanalyse onze digital marketeers en content creators in om blogartikels te creëren.Via online advertising en posts op de socialemediakanalen sturen we geïnteresseerde bezoekers naar de site. Hoe meer traffic, hoe meer leads. DE NIEUWE STIJL VAN ESWA Koepelorganisatie ESWA (European Single plyWaterproofing Association) vertegenwoordigt Europese producenten van waterdichte dakbedekkingsproducten. Met een nieuw logo en een opgefriste huisstijl bezorgden we hen een eigentijdse brand identity. Die ziet er niet alleen goed uit, maar weerspiegelt ook mooi de duurzame ambities die ESWA en zijn leden nastreven. ASSA ABLOY WERFTONLINE Servicetechniekers vinden de job van hun leven bij ASSA ABLOY Entrance Systems. Maar hoe vind je die witte raven in een schaarse arbeidsmarkt?Wij ontwikkelden daartoe een aantrekkelijke jobwebsite, techniekergezocht.be , de poort waarlangs we de kandidaten bij ASSA ABLOY binnenleiden. Om de juiste profielen naar de site te trekken, organiseren we geregeld gerichte wervingscampagnes via de social media, specifiek getarget op profiel en regio. Rekruteren in een digitale wereld, het werkt voor ASSA ABLOY! MIDESWORDT ENGI TALENTS Ingenieursbureau MIDES bestaat 25 jaar en vierde dat met... een naamsverandering. Het heet voortaan Engi Talents. Om dat aan alle medewerkers, relaties en klanten in België en Nederland te laten weten, haalden wij onze crossmediale communicatietalenten boven.We pasten de website aan en bedachten een concept om de doelgroepen te informeren én te overtuigen van de meerwaarde van het 'nieuwe' MIDES. Een overzichtsbrochure van 25 jaar MIDES was de kers op de taart. 70 UPDATE 54
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==