DMS Update
Van voorbereiding tot uitzending Een goede voorbereiding is het halve werk. Onze live afdeling ging samen met de klant aan tafel zitten en werkte de presentatie en het scenario voor het 1 uur durende hybride event uit. Ons videoteam zorgde voor verschillende filmpjes die het algemene rebrandingverhaal en de interne ‘United to inspire’ campagne schetsten. Het decor werd aangekleed met roll-up banners en een beurswand, volledig in Etex-stijl. Daarnaast zorgden we ervoor dat op technisch vlak alles gesmeerd liep en hielden we ook tijdens de uitzending de regie strak in handen. Meer dan 350 medewerkers zagen dat het goed was! Tot op de werkvloer Om zijn bedienden en arbeiders nog meer vertrouwd te maken en te laten connecteren met ‘het nieuwe Etex’ ontwikkelden we aansluitend een waaier aan offline materiaal om uit te rollen op de werkvloer. Posters, cut-outs en andere tools brengen het rebrandingverhaal tot bij elke medewerker van de Exteriors divisie, van arbeider tot bediende. In de campagne tonen we de doelgroepen (architect, dakdekker en landbouwer) die hun waardering uitspreken voor de kwalitatieve producten en systemen waarmee zij hun projecten kunnen realiseren. Een welgemeende ‘dankjewel’ dus aan alle mensen die bij Etex elke dag het beste van zichzelf geven. # UNITED TO INSPIRE 69 “ We zorgden ervoor dat op technisch vlak alles gesmeerd liep en hielden tijdens de uitzending de regie strak in handen. “ ETEX
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==