DMS Update
Eerst denken, dan doen Om de band met de installateurs in Frankrijk te versterken en optimaal op hun wensen te kunnen inspelen, namen we eerst de tijd om stil te staan bij wat er precies leeft binnen de doelgroep.We organiseerden verschillende workshops en gingen met de installateurs in gesprek. Dankzij deze strategische oefening verzamelden we heel wat informatie over wat hen precies bezighoudt en kregen we zicht op de specifieke noden van zowel klanten als prospecten. Creatieve uitwerking Daarna was het de beurt aan ons creatief team, dat meteen aan de slag ging met de verzamelde informatie, in woord én beeld. Dankzij de kwalitatieve en innovatieve Rockfon producten leveren de professionele installateurs fantastisch werk. Zij zijn dan ook de echte helden van Rockfon. De naam Rockfon Superpro was geboren. Achter elke grote installateur staat een groot merk. Dus wordt de installateur afgebeeld als superheld, voor het Rockfon logo dat dienst doet als ‘cape’. In foto en video Vervolgens werkten we het concept verder uit in foto en video.We fotografeerden een installateur in zijn rol als held en creëerden twee video’s, telkens met een andere invalshoek. Een mood movie neemt de installateur mee in de sfeer van de Rockfon Superpro als absolute held en maakt hem warm voor het concept. Een explanation video legt dan weer op een visuele manier uit wat de installateur moet doen om een Rockfon Superpro te worden en neemt hem stap voor stap mee doorheen het online platform. Daarnaast ontwikkelden we enkele ondersteunende tools voor de salesafdeling van Rockfon, waaronder een stijlvolle salesorganiser. Bekijk de video “ De installateur wordt afgebeeld als superheld, met het Rockfon logo als cape. “ 39 ROCKFON
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==