DMS Update
30 UPDATE 54 Merkidentiteit en brand story Alles begint met je merk. Het is de hoeksteen waarop de communicatie van al je vastgoedprojecten gebouwd is. Een duidelijke positionering zorgt ervoor dat je als bedrijf op een consistente manier gaat communiceren en dat je je zo onderscheidt in de markt. Dus gaan we voor jou aan de slag met een stevige merkidentiteit en -verhaal. Aan de hand van een concurrentieanalyse en marktonderzoek brengen we je huidige merk in kaart.We gaan op zoek naar opportuniteiten en denken conceptueel met je mee: brand story, naam, logo, beeld …We vertellen waarvoor je staat, in een taal die je doelgroep aanspreekt. Om vervolgens voor alle communicatie strategisch te vertrekken vanuit dat verhaal. Brandstory: Afhankelijk van de opdracht bedenken we de naam en huisstijl die het karakter van het project weerspiegelen. Website: Alle informatie over het project verzamelden we op een landingspagina binnen de website van de projectontwikkelaar. Social posts: Online marketing is vandaag cruciaal om vastgoedprojecten te promoten en leads te genereren. Movie: Met een projectfilm, verspreid via de website en de social media, maken we nog meer mensen nieuwsgierig en warm.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==