DMS Update

Ondanks alle beperkingen en afstandsregels zijn we vandaag sterker dan ooit met elkaar verbonden. De digitalisering zet zich onverminderd door en maakt het ons, professioneel en privé, steeds gemakkelijker om te communiceren en connecteren. Bedrijven die digitaal accelereren en de data waarover ze beschikken correct analyseren – al van customer data platforms gehoord? – vinden zo sneller en efficiënter de weg naar waardevolle leads. Van hier is het dan een kleine stap naar échte account based marketing en een hogere merkentrouw. Denk alleen al hoe je met e-mail- en contentmarketing klanten heel gericht en persoonlijk kan aanspreken en converteren… Of andere doelgroepen, natuurlijk, zoals je eigen of toekomstige werknemers. Kortom, digitaal een versnelling hoger schakelen levert winst op. Dat bewijzen we je in dit nummer van ons huismagazine graag met enkele geslaagde crossmediale (employer) branding campagnes. Wil je meer weten? Afspraak, vanop een afstand, op www.dms.be . Arne Dacquin VERSNEL DIGITAAL, WIN CROSSMEDIAAL Mobix-297.jpg ONL I NE - Arega Pharma 4 - ABB-Vynckier 6 - Holeki 8 - Herco Foods 14 - Pattyn 20 - Roger & Roger 22 - AEG 24 -Vastgoedcommunicatie 28 - Geberit 34 - USG 36 60 36 52 38 56

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==