DMS Update
smaak, aroma, versheid en nutritionele waarde. Bovendien wordt zo ook voedselverspilling tegengegaan. Demo productverpakking Om deze revolutionaire techniek te duiden bij klanten en prospecten vroeg de klant ons om een demo productverpakking te ontwerpen. Een zeer succesvolle salestool, die Verstraete IML in het verleden al voor verschillende innovaties had ingezet. In samenspraak met de klant gingen onze creatieve teams nu een stap verder.We beperkten ons niet tot één verpakking voor een fictief product. We creëerden een uniform packaging design, uitgewerkt in een gamma van “ We verpakten de USP’s van de innovatieve technologie in een uniforme reeks verpakkingen, inclusief merknaam, design en branding. “ drie producten, dat de troeven van de technologie letterlijk vorm geeft. Overtuigende salestool Onder de overkoepelende naam B-Fresh, een knipoog naar de voordelen van de Barrier IML-techniek, kwamen we tot een visueel aantrekkelijke verpakking voor cheese spread, tomato soup en potato salad.We ontwierpen een waarheidsgetrouw design waarop de USP’s van de labeltechniek letterlijk vermeld staan als eigenschappen van het product. Een originele, tastbare manier om de voedingsproducenten te overtuigen van de nieuwe technologie. Meer infomatie over Barrier IML op www.verstraete-iml.com 11 VERSTRAETE IML
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==