DMS Update

Van waarde naar beeld In de bouwsector is er heel wat competitie tussen bedrijven die naar de aandacht van de bouwheer hengelen. Een sterk beeld kan dan het verschil maken. Zo ontwikkelden wij voor bouwbedrijf Alheembouw enkele conceptvisuals die hun kernwaarden ondersteunden.Wij vertaalden hun focus op kwaliteit, transparantie en vertrouwen in drie beelden, met een stevige knipoog naar de wereld van de goochelarij en gymnastiek. Meer dan magie In de goochelwereld is werkelijk alles mogelijk, zeker als je de troefkaart in handen hebt. Het beeld van hartenaas gebruikten we daarom als symbool voor de hoogste kwaliteit én voor Alheembouw (zie: de rode A op de kaart). Het tweede campagnebeeld refereert naar de truc balletje-balletje, waarbij de goochelaar traditioneel het publiek probeert te misleiden. Niet zo bij Alheembouw, waar klanten door de transparante aanpak nooit voor verrassingen komen te staan. Voor het derde beeld trommelden we gymnasten op om samen de letter 'A' te vormen. De bijhorende slogan 'We stand as one (behind your project)' benadrukt dat het Alheembouw-team de krachten bundelt om elk project steevast tot een goed einde te brengen. 11 ALHEEMBOUW

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==