UPBIZ INDUSTRY #22

Lead generation in Frankrijk Voor Belgische industriële voedingsbedrijven en producenten van veevoeder isTrotec en zijn circulaire technologie al lang geen onbekende meer. Zeker in de ruime regio rondVeurne, de thuisbasis, klinkt de naam vertrouwd in de oren. Trotec is echter ook actief over de grens in Frankrijk. Zo heeft het een fabriek in Albon in de Drôme. Om zijn naamsbekendheid bij Franse veevoederproducenten te versterken en de verkoop te stimuleren vanTrotecQ100, een duurzame basisgrondstof voor dierenvoeder, ontwikkelden we een zeer effectieve lead generation campagne met een origineel concept en direct mailing. Beeld met boodschap Centraal in de campagne staat het conceptbeeld van een silo waarin bovenaan voormalige levensmiddelen worden gestopt die er onderaan als veevoeder uitkomen. Het maakt in één oogopslag de circulaire aanpak en duurzame meerwaarde vanTrotec duidelijk. Het beeld verwerkten we in een direct mailing die het innovatieve productieproces in detail toelicht en afspraken bij de veevoederproducenten moet genereren. Of die ook toehapten? We houden je op de hoogte. Opgefriste website Ons onlineteam gaf ten slotte ook de website vanTrotec al een update. Die ziet er nu, dankzij het nieuwe design, de heldere navigatie en de opgefriste content, een stuk aantrekkelijker en toegankelijker uit. Neem de proef op de som en kijk op www.trotec.be . 7 TROTEC

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==