UPBIZ HOME & LIVING #22

Dronevlucht in 360° Tijdens ons bezoek aan de showroom maakten we met een mini-drone een dynamische, flitsende film. Samen met een knap staaltje 360° fotografie brachten we alle op voorhand bepaalde zones en hotspots in beeld. Na de dronevlucht en het trekken van de foto’s integreerden we al het materiaal op de website tot een knappe virtuele tour. We voorzagen ook telkens informatieve content bij de beelden. Op die manier kan de consument zelfstandig door de verschillende zones (koken, care, taste en wellbeing) wandelen. experience-center.aeg.be “ Met een drone en 360° fotografie brachten we de hele showroom dynamisch in beeld. ” Creatieve communicatietools De call-to-action ‘Maak een afspraak’ is nooit ver weg tijdens deze ontdekkingstocht. Het ultieme doel is dan ook om zoveel mogelijk volk naar de virtuele showroom lokken en hen te overtuigen om een afspraak te maken in de fysieke showroom. Hoe pakten we het aan?We genereerden zichtbaarheid door middel van een online campagne. Onze online marketeers maakten een mix van posts voor de verschillende socialmediakanalen en ook HTML5 banners en leuke GIF’jes konden hier niet ontbreken.We vlogen erin! 9 AEG

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==