UPBIZ HEALTH & CARE #22

Crossmediale launch Het conceptbeeld gebruikten we op verschillende on- en offline tools. Zo is het de opener van de website die we maakten ommensen te inspireren, te informeren en aan te zetten Oxyoliva te kopen bij de apotheker. Een interactieve kaart geeft de dichtstbijzijnde apotheek aan op basis van postcode of gemeente. Daarnaast vind je op de site ook blogs over mentaal welzijn en de effecten van olijven, geschreven door onze content creators. live happy live Wake up and Offline verzorgden we eerst en vooral het packaging design.Vervolgens stelden we ook de presentatie en detail aid samen waarmee de sales van Arega de baan op konden gaan om het product bij de apothekers te promoten. Een frisse display, extra gadgets (koelkastmagneten met ‘Olive your life’-slogans) en een folder trekken in de apotheek de aandacht van de bezoeker. Kortom: een evenwichtige mix van tools voor een evenwichtige productlancering! live 100% “ We zijn vertrokken vanuit het conceptbeeld. Daarna volgden de verpakking, de displayen de andere communicatietools vanzelf. ” 10 UPBIZ HEALTH & CARE #22

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==