UPBIZ CONSTRUCTION #22

Always on marketing Bezoekers door de site loodsen richting conversie was slechts één facet van onze digitale transformatiestrategie voor Torfs Compact Machinery. Om bezoekers op de site te krijgen, ontwikkelden onze digital marketeers een intensieve always on campagne.We activeerden de socialemediakanalen van het bedrijf en posten er nog maandelijks berichten op met aantrekkelijke aanbiedingen en andere info. Op Google adverteren we met ads om gevonden te worden op specifieke zoekwoorden (machinetypes). En we creëren doorlopend extra digitale content zoals snackable movies, e-mailsignatures en een periodieke nieuwsbrief. Alles om kwalitatieve leads naar de site te trekken! Monitoring en dashboarding Het resultaat? Na een jaar nemen we onze digitale strategie onder de loep. Ondertussen monitoren we alle acties en houden we de klant up-to-date via maandelijkse rapportages. Dankzij dashboarding heeft hij bovendien op elk moment een mooi visueel gepresenteerd overzicht én inzicht in de prestaties van zijn website en online campagne. Zo kan hij in een oogopslag de inkomende data vergelijken en evalueren in functie van de vooropgestelde doelen (zeg maar: KPI’s). Tot slot nog dit: de digitale transformatie vanTorfs Compact Machinery bleef niet beperkt tot lead generation.We gaven ook het lead management een boost. Offerteaanvragen afkomstig van de site of de socials worden vandaag bijvoorbeeld automatisch gepusht naar het CRM-systeem van het bedrijf. Dat maakt de opvolging ervan een stuk makkelijker. Making heavywork easy? Het zou ook onze tagline kunnen zijn... www.torfs-nv.be 5 TORFS COMPACT MACHINERYV

RkJQdWJsaXNoZXIy NzgyMw==