Red carpet event voor ASV
Voor de 12de editie van Shiplink, het tweejaarlijkse netwerkevent van de Anwerpse Scheepvaartvereniging ASV, rolden we de rode loper uit in de Waagnatie in Antwerpen. En of de meer dan 2000 gasten zich vip voelden…
Netwerkevent met hoog vip-gehalte
Voor het tweejaarlijkse netwerkevent Shiplink toverden we de Waagnatie in Antwerpen voor de gelegenheid om tot een venue waar ASV-leden hun klanten en relaties uit de expeditie-, verladers- en havenwereld in stijl konden ontvangen. Het thema dat we voor deze editie hadden bedacht – Red Carpet Line – was een knipoog naar het roemrijke verleden van de Red Star Line rederij die ooit iets verderop aan dezelfde kaaien aanmeerde. Het thema weerspiegelde tegelijk ook het vip-karakter van het evenement.
Full event service inbegrepen
Naar goede gewoonte – het was lang niet onze eerste editie van Shiplink – leidden onze teams het volledige netwerkevent in goede banen. We ontwikkelden het Red Carpet Line thema en stonden in voor de eventproductie, het projectmanagement en de roll-out: van de decoratie tot de communicatie (check de visual, sponsorbrochure en exposantenfolder) en de hospitality en standenbouw voor de exposanten.