Digitale campagne laat
Van Mossel-Mercedes schitteren
Je merk in de spotlights zetten op de sociale media met de focus op brand awareness, meer betrokkenheid en leadgeneratie? Voor Van Mossel-Mercedes België leiden we daartoe de digitale marketingstrategie mee in goede banen. Zo pakken onze content stars het aan.
Warme content versterkt band met de klant op de sociale media
De sociale media bieden bedrijven het ideale platform om hun verhalen te delen, awareness te creëren en top of mind te blijven. Maar wat ga je vertellen en hoe verpak je je stories zodat mensen (blijven) geloven in je merk en hun vertrouwen groeit? Voor Van Mossel-Mercedes ontwikkelden we een authentieke onlinemarketingstrategie gericht naar particulieren, professionele klanten en fleetmanagers met als doel de persoonlijke service en het kwaliteitsimago van de verdeler in de verf te zetten. Een mooie en warme aanvulling op de corporate communicatie die elke Mercedes-klant standaard ontvangt via de socials en andere media.
Clusters houden aandacht hoog met customer-centric content
Aan de hand van een content activity calendar en een audit bepaalden onze digitale strategen eerst een aantal clustertopics die binnen de interessesfeer van de verschillende doelgroepen vallen. Daarrond maakten onze contentcreators vervolgens Facebook en Instagram posts met een heel persoonlijke, sympathieke en stijlvolle toets. Zo rijden we Van Mossel-Mercedes continu in de kijker en verhogen we het customer engagement.
Performance Max boost awareness én leadgeneratie
Met Performance Max (Pmax), een AI-gestuurd format van Google Ads, geven we de brand awareness ten slotte een extra boost. De digitale campagne richt zich naar verschillende specifieke doelgroepen met als doel via de website een afspraak te maken. Met resultaat! Tijdens de Pmax-campagne steeg het aantal online bezoekers en effectieve contactopnames significant. Van awareness naar leadgeneratie is voor onze digital stars dus maar een kleine stap…
Benieuwd hoe we ook jouw merk online kunnen laten schitteren?