Canard blijft plakken dankzij influencers
De wc reinigen en verfrissen? Met de Fresh Disc van SC Johnson-Canard is dat zo gebeurd. Om die innovatie in de kijker te zetten, brachten enkele influencers het product op een speelse manier tot leven op de socials. En of hun boodschap bleef plakken.
Influencers delen authentieke en eerlijke verhalen
Hoe trek je de aandacht van het grote publiek voor jouw product? Door af te stappen van het klassieke verwachtingspatroon! Voor SC Johnson-Canard lieten we daarom niet ‘mama die de was en de plas doet’ de voordelen van de Fresh Discs uitleggen, maar zetten we vier influencers in. Die speelden elk op andere doelgroep in en maakten volgens vooraf bepaalde usp’s hun eigen verhaal rond de zelfklevende toiletblokjes, zonder opgelegd script. Zo werd hun ervaring en het gemak van deze innovatie op een authentieke en eerlijke manier gedeeld met en door hun volgers.
Influencercampagne heeft een verfrissende impact
Het resultaat mocht er zijn! Met meer dan 300.000 weergaves, 11.000 likes en +1000 kijkuren had de frisse en effectieve influencercampagne duidelijk zijn impact. De Canard Fresh Discs werden perfect én geloofwaardig gepositioneerd als het slimme en praktische alternatief voor een vervelend huishoudelijk taakje. Proper werk!