Dynamische presentaties
Ceo Véronique Hombroekx hield bij de verwelkoming de spanning er nog in en lichtte de nieuwe koers toe die Imperial wil varen. Daarna toonde Marketing Manager Annelies Bleyenberg aan de hand van de resultaten van een consumentenonderzoek wat klanten vandaag van hun slager verwachten.
Ten slotte was het tijd voor de primeur van de dag en onthulde Field Sales Manager Anneleen Seys het gloednieuwe online platform, My IMPERIAL. Alle presentaties werden audiovisueel ondersteund met de nodige projecties en een geanimeerd introductiefilmpje van onze videoafdeling. Ons AV-team hield ondertussen de regie strak in handen.
Online platform voor professionals
My IMPERIAL werd ontwikkeld door D’M&S Online. Via deze toegankelijke community website (my.imperial.be) wil Imperial de slager-vakman belonen. Want voor elke bestelling krijgt hij ‘kroontjes’. Die kan hij dan sparen om deel te nemen aan evenementen en workshops. My IMPERIAL informeert de slager-vakman over producten en regelgeving rond, bijvoorbeeld, allergenen. Het wil hem langs deze weg ook inspireren met recepten en decoratietips voor zijn winkel. De slager vindt er ook promotiemateriaal en kan er zijn bestellingen, 24/7, online doorgeven aan zijn grossier. Best handig én voordelig.
Een smakelijk begin
Nadat de voorstelling van het platform goed was verteerd, kregen de deelnemers aan het lanceringsevent allemaal een goodie bag (met het nieuwste nummer van Smaakmakers en een informatieve brochure over My IMPERIAL) en werden ze getrakteerd op een walking lunch met fijne vleeswaren.
Wie dat wou kon in de namiddag nog de shuttlebus naar Kortrijk Xpo nemen voor een bezoek aan de vakbeurs Tavola. De perfecte afsluiter van een geslaagde en gesmaakte dag.