Dit doen ze door een grondige analyse van de organisatie, van de markt waarin de klant zich beweegt én van de bedrijfscultuur. Zo schept Altior een duidelijk beeld van de visie en strategie van hun klant. Vervolgens lichten ze de profielen door die in aanmerking komen en reikt Altior deze kandidaten, die bedrijven vaak zelf niet kunnen bereiken, aan.
Origami eenhoorn
De begeleidende visual van een origami eenhoorn zet die boodschap extra kracht bij. Een dynamisch en speels beeld van een mytisch wezen dat energievol op z'n achterste benen staat, klaar om de uitdaging aan te gaan en ieders verbeelding te tarten.
Nieuw jaar, nieuwe huisstijl
Een nieuw jaar betekent ook een nieuwe stijl; eentje die volledig past bij Altior. Strak, tijdloos en klassevol, zoals het een bedrijf van hun standing betaamt. Die huisstijl hebben we meteen toegepast op de nieuwe Altior-website (www.altior.be) die ontworpen werd door D’M&S.
Let's aim higher in 2017. Het is iets wat we bij DM&S zeker en vast ook zullen doen.